poniedziałek, 29 czerwca 2015

                                          Współpraca z CORICAMO

                            https://www.facebook.com/coricamo?fref=ts
                                      TWÓRCZE INSPIRACJE-LATO Z POMYSŁEM 
    PIERWSZA STRONA TWÓRCZYCH INSPIRACJI  PRZYCIĄGA UWAGĘ I ZACHĘCA DO DALSZEGO PRZECZYTANIA  I OBEJRZENIA CZASOPISMA.
  Moja uwagę przykuło turkusowe oczko.Jego wykonanie jest bardzo dokładnie opisane.Podane są materiały jakie potrzebne są do wykonania TURKUSOWEGO OCZKA i ponumerowane czynności wykonania ozdoby.
  Zaciekawiła mnie również rzeźba ogrodowa bo jej wykonanie jest już trudniejsze.
   Czasopismo bardzo dokładnie opisuje wykonanie każdej rzeczy.Dołączone są zdjęcia do każdej czynności i są kody QR gdzie można zobaczyć filmik jak wykonać poszczególna prace.
Uwielbiam tworzyć z pomysłem swoje prace i postanowiłam,że z czasopisma wykonam naszyjnik ,,Jeżyk,, A jeśli Ty lubisz tworzyć biżuterię, ozdoby z włóczki i inne z pomysłem rzeczy zapraszam do dwumiesiecznika nr 3-4/2015.
         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz