czwartek, 3 marca 2016


#momentzmonte
Monte Cherry, Monte Cookies, Monte Crunchy, Monte Choco Balls, Monte Cappucino Balls, 
Monte Chaco Cookies, Monte Choco Flakes, Monte Wffle Sticks.
Produkty należny przechowywać w temperaturze  +4 °C do +8 °C
Deser Monte z dodatkami jest dostępny w ośmiu smakach. Bardzo mi smakuje Monte Cappucino Balls. Mojej mamie natomiast Monte Cherry, gdyż uwielbia owoce.
Monte Wffle Sticks- Smakowały mojej znajomej, gdyż uwielbia kruche wafle pokryte czekoladą.

Monte Choco Flakes-Uwielbia moja sąsiada za chrupiące płatki pokryte czekolada z pysznym czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem.

Monte Chaco Cookies- uwielbia mój tata za ciasteczka. Malutkie biszkopty z kremem czekoladowo-orzechowym.


Monte Choco Balls- Uwielbiam je ja, za pyszne czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem.

Monte Cappucino Balls- Smakowały najbardziej siostrze za smak cappuccina kuleczek

Monte Crunchy-Smakowało najmłodszym, za smak orzechów  laskowych

Monte Cherry- Wisienka w całej tej kampanii. Bardzo smakowała mojej mamie i zachwalała tak, ze wszyscy chcieli spróbować.

Monte Chaco Cookies- Smakowało mojej koleżance, za  maślane ciasteczka w mlecznym kremie.
Podczas spotkania rodzinnego do herbaty...
Podczas przerwy w pracy do kawy...
Podczas zabawy do ulubionego soku..
Mmm...pyszności!...





1 komentarz:

  1. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń