wtorek, 6 grudnia 2016

                                                         @saal.digital.polska
  Nie dawno otrzymałam album od http://www.saal-digital.pl/. Jestem bardzo mile zaskoczona jakością wykonania takiego albumu. 
                                 Aby wykonać album, trzeba ściągnąć program. 


Następnie przechodzimy do ,, Foto-książka,,




POTEM WYBIERAMY FORMAT KSIĄŻKI.
    Program posiada wiele możliwości, przerabiania projektu.
Album w ten sposób nabiera uroku. Sama zaprojektowałam album, co sprawiło mi wielką przyjemność.
     Fotoksiazka jest wykonana z grubej okładki. Ja wybrałam 14x 21 cm (format A5). W albumie mam 55 stron i wybrałam matową okładkę. Strony wewnętrzne, nie pozostawiają odcisków i wydrukowane, na prawdziwym papierze fotograficznym. Do każdego zdjęcia zastosowałam rożne szablony i układy. Najbardziej podobało mi się, że mogłam dodać, do zdjęć własne teksty i kliparty ( obrazy). Zdjęcia maja bardzo duża rozdzielczość i można dodać kilka na jednej stronie. Szczególna uwagę można zwrócić na klejenie razem ze sobą stron. Strony są tak przyklejone, że nie widać iż jest to każda inna strona. Całość bardzo dobrze sklejona i nie powoduję zagięć.
Album przypomina grubą książkę i bardzo ładnie prezentuje się na półce.
   Do tej pory zdjęcia miałam w albumie, gdzie moje zdjęcia wszystkie często wypadały. Każdy wyjmował zdjęcia, co powodowało bałagan w albumie. Dla tego tego bardzo dobrym rozwiązaniem jest album od Firmy Saal Polska.





Jestem bardzo zadowolona z szybkiej wysyłki. Przed wysyłką czeka się na realizacje projektu. 
Warto poczekać na przesyłkę.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz